FAQ

Archiveren / verwijderen vragenlijsten

Hoe archiveer ik vragenlijsten?

Als coördinator of expert kun je vragenlijsten voor tevredenheid en voor inzetbaarheid archiveren bij Tevredenheid / MTO of Inzetbaarheid / DI scan. Klik op de gewenste vragenlijst. Kies links Informatie, onderaan Meer acties/  Archiveren. De gegevens zijn niet meer zichtbaar in het platform. Ze kunnen uit het archief nog teruggezet worden. Ze zijn dus nog niet definitief verwijderd.

Archiveren-vragenlijsten

Hoe verwijder ik vragenlijsten definitief?

Als coördinator of expert kun je vragenlijsten verwijderen. De lijsten moeten dan al in het archief staan (zie hierboven).

Ga hiervoor naar tandwiel / Archief. 

Kies links in het menu MTO’s/DI scans en verwijder de gewenste vragenlijst. De vragenlijst wordt verplaatst naar de prullenbak. Daar worden ze na 30 dagen definitief verwijderd. Je kunt ze daar ook direct zelf definitief verwijderen.

 

Hoe gebruik ik een gearchiveerde (al ingevulde) vragenlijst opnieuw?

Zet je vragenlijst vanuit het archief terug (zie hierboven: tandwiel > archief > MTO’s/DI scans). 

Ga naar Tevredenheid/Inzetbaarheid en selecteer de vragenlijst. Kies dan links in het menu informatie. 

Is de vragenlijst nog niet gestart, dan kun je onderaan bij acties kiezen voor herzien.

Is de vragenlijst al gestart en/of ingevuld, sla de vragenlijst dan op als thema. Kies dan onderaan bij acties Bewaar als thema. 

Maak vervolgens een nieuwe vragenlijst. Kies nu bij stap 2 voor het maken van een nieuwe vraag thema en laad je opgeslagen thema in.