FAQ

Beheer van vragenlijsten

Waar kan ik een nieuwe vragenlijst aanmaken?

Afhankelijk van de wens om een MTO of een DI scan aan te maken, ga je naar ‘Tevredenheid’ (MTO) of ‘Inzetbaarheid’ (DI scan) en selecteer je rechtsboven ‘Nieuwe MTO / Nieuwe DI scan’.

Hoe kan ik een reeds bestaande vragenlijst aanpassen?

Een bestaande vragenlijst die nog niet is uitgestuurd, pas je op de volgende manier aan. Klik op de vragenlijst en ga naar Informatie/Meer acties en klik op Herzien. Nu kan je de vragenlijst aanpassen.

Een vragenlijst die al is uitgestuurd, kan niet meer aangepast worden.

Om een thema vragenlijst aan te passen, ga naar het thema management

en selecteer de betreffende vragenlijst. Klik bij Informatie op Meer acties/Herzien.

Kan ik een eerder gebruikte vragenlijst opnieuw gebruiken?

Ja, je kunt een bestaande vragenlijst opslaan als thema.

Klik bij de vragenlijst op Informatie/Meer acties/Bewaar als thema. Nu zal de vragenlijst bij de thema vragenlijsten verschijnen. Deze thema vragenlijst kun je invoegen in een nieuwe vragenlijst bij het opzetten van de vragen. Je kunt eenvoudig vragen toevoegen, aanpassen en verwijderen. Of de volgorde van vragen veranderen.

Opslaan als thema:

Themavragen gebruiken:

Hoe kan ik een actieve vragenlijst deactiveren of archiveren?

Ga naar de betreffende vragenlijst, selecteer Informatie/Meer acties en klik op deactiveren of archiveren.

Kan ik de naam van een (actieve) vragenlijst aanpassen?

Ja, ga naar de betreffende vragenlijst, selecteer Informatie en pas de titel van de vragenlijst aan.